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Career Roadmap

キャリアロードマップと成長ステージ

Our Vision

Just Be Myself.

Our Mission

日本から世界に誇るラグジュアリーホテルを創る

To create a luxury hotel that Japan can proudly present to the world.

事業/ブランド創り・企業の文化創り・個人の充足感の追求
これら3つを大切にし、「企業のVision」と「個人の夢」両方の実現を追求します。

We cherish these three elements and strive to achieve both the “Vision of the Company” and the “Dreams of the Individual.

⑴事業/ブランド創り ⑵企業文化創り ⑶個人の充足感の追求

1

事業/ブランド創り

Crafting the Business/Brand

日本から世界に誇るLuxury Resort Brandになる

Strive to become the premier Japanese luxury resort brand on the world stage.

2

企業文化創り

Creating Our Identity

VISIONを実現し進化を続ける最高の文化を構築する

Nurture a culture which promotes continuous evolution and realization of our vision

3

個人の充足感の追求

Fulfillment in Life

一人ひとりがなりたい最高の自分になる

Provide a place where each person can be the best version of themselves

HERMは、短期的かつ過度な経済合理性に傾倒せず、永続的に進化し続ける企業の文化やブランドを丁寧に創ることに力を注いでいます。そして、HERMに所属する一人ひとりの個人の夢や目標を尊重し、Visionと個人の夢が重ねられるよう取り組んでいきます。
「企業のVision追求の先に、個人の夢も叶えられる。」 HERMは、メンバー一人ひとりにとっての「Just be myself」も叶える場所で在り続けます。

Rather than prioritizing short-term economic efficiency, we dedicate ourselves to carefully crafting enduring corporate culture and brands that evolve over time. At the same time, we respect the dreams and goals of each individual at HERM, working to align personal aspirations with the company’s Vision.
HERM is committed to being a place where pursuing the company’s Vision also leads to the fulfillment of personal dreams—a place where every member can truly “Just Be Myself.”

日本から世界に誇れるラグジュアリーリゾートを実現するため、
HERMは、リゾート創造に関わる領域のすべてを自社で担います。

In order to fully realize our vision of establishing a world-class luxury resort brand originating in Japan, we at HERM are directly involved in every stage of creating resorts.

HERMがリゾートを通して提供したい価値を実現するために、土地選定から開発、建築、運営まで、一貫したVisionと世界観に基づき行います。ゲストがそこで過ごす一つ一つのシーンと体験にこだわり、時代を経ても美しさが衰えることのないタイムレスな建築デザインと、一流のサービスでその地域とゲストに永続的に愛されるリゾート創造を目指します。

HERM has a uniquely comprehensive approach to the creation of resorts, starting from the selection of property all the way through development, construction and actual operation, guided by a consistent vision and spirit. We emphasize timeless architectural design and first-class services in order to make each and every moment our guests experience unforgettable, and strive to create the kind of resorts that will be embraced by both our guests and the local community for generations.

HERMのリゾート創造4つのステップ

HERM’s 4 Steps for Creating Resorts

development

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 1. Overall Resort Planning

    ラグジュアリーリゾートを0から生み出す

    Creating luxury resorts from the ground up

    • ・希少価値の高い立地の選定
    • ・リゾート全体計画の策定
    • ・投資事業計画の立案
    • ・投資家招聘
    • ・Selection of rare and valuable locations
    • ・Development of overall resort plan
    • ・Investment business planning
    • ・Engagement with investors
  • 2. Development

    ラグジュアリーリゾートを創り上げる

    Crafting unique luxury resorts

    • ・マーケットリサーチ/ラグジュアリーホテルマーケティング
    • ・リゾートのコンセプト/商品企画立案
    • ・ブランドコンセプトと事業性を両立する事業マネジメント
    • ・開発事業のプロジェクトマネジメント
    • ・Market research / luxury hotel marketing
    • ・Resort concept/product planning
    • ・Business management that balances brand concept and business potential
    • ・Management of development projects
    開発、クリエイティブ、マーケティング、PR、人事。 Development,Creative,Marketing,PR,Human Resources.
  • 3. Architectural & Interior Design

    建築・インテリアデザインを通したブランドの具現化

    Architecture and interior design as embodiment of our brand philosophy

    • ・リゾート全体のマスタープランの作成
    • ・リゾートの設計、設計監理
    • ・インテリアデザイン、FFE/アート等のディレクション
    • ・海外の一流デザイン事務所をはじめとするデザインチームのディレクション
    • ・Creation of a master plan for the entire resort
    • ・Design and supervision of the resort
    • ・Direction of interior design, FFE/art, etc.
    • ・Directing design teams, including top international design firms
  • 4. Operations & Guest Relations

    ラグジュアリーリゾートの持続的運営

    Sustainable management of luxury resorts

    • ・「人」を中心に据えた組織文化の構築
    • ・グローバルスタンダードのエグゼクティブチームの確立
    • ・ゲストエクスペリエンスの追求と運営収益性の両立
    • ・季節やシーンに応じたパーソナルエクスペリエンスの提供
    • ・Establishment of a people-centered organizational culture
    • ・Establishment of a global standard executive team
    • ・Balancing optimal guest experience with operational profitability
    • ・Provide personalized experiences according to season and occasion
    ホテリエ、キッチン、セールス、クリエイティブ、マーケティング、PR、人事。 Hotelier,Kitchen,Sales,Creative,Marketing,PR,Human Resources.

すべてのメンバーが自分らしくあれる生き方・働き方を叶えられる組織を目指し、
Stage1・Stage2 の二段階に分けたキャリアステージで、
一人ひとりの「なりたい自分」を追求します。

We aim to create an organization where every member can live and work in a way that allows them to be true to themselves. Through a two-stage career progression—Stage 1 and Stage 2—we support each individual in pursuing the person they aspire to become.

Stage 1

「なりたい自分」を形成するために、HERM社員としての基盤を醸成し、成長・貢献するステージ

A stage for cultivating the foundation of being an HERM employee, enabling growth and contribution in shaping the person you aspire to become.

Stage1「なりたい自分」を形成するために、HERM社員としての基盤を醸成し、成長・貢献するステージ

“Stage1でその人自身が得た答え”と“会社として大切にする考え”をかけ合わせ、一人ひとりの最適なキャリアパスへ

By combining the answers each individual has gained in Stage 1 with the values cherieshed by our company, we work with each employee to define their optimal career path.

個人と会社を掛け合わせた、最適なキャリアパス
Stage 2

「なりたい自分」に合わせたキャリアを追求し、成長・貢献するステージ

A stage for pursuing a career aligned with the person you aspire to become, fostering growth and contribution

Stage2「なりたい自分」に合わせたキャリアを追求し、成長・貢献するステージ

HERM’s Makers

HERMの”人”を知る

HERMでは、働き方の”型”は存在しません。働く人の数だけ、違った働き方があります。
一人ひとりの考え方、夢や目標、日々の業務と向き合い方、これからの人生など、幅広い視点で個人を知るメンバーインタビューで、
HERMでの働き方と、HERMが誇る”人の魅力”の一端を感じていただければと思います。

At HERM, there is no single “right” way to work—there are as many approaches as there are people.

Through in-depth interviews, we explore the unique perspectives, dreams, goals, and daily work styles of our team members, gaining insight into their journeys and aspirations. We hope these stories offer a glimpse into what it means to work at HERM and showcase the incredible people who bring our vision to life.